دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 15 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 657 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 17 |
دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف، در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مزایای تقسیم بندی
سیر تکاملی تقسیم بازار
بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا
بازاریابی متمرکز یا هدف دار
متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن
عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار
سه استراتژی تعیین بازار هدف
استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی)
استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)
استراتژی بازاریابی متمرکز(تمرکزی)
استراتژی های سه گانه پوشش بازار
عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت " فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " می باشد که در حجم 17 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.